....

Nu blir de så här igen, ja har något på tungan, ja känner igen de så. Ja behöver skriva ner något för att veta hur ja tänkte. För att få ut det sista , för att stänga ett kapitel eller börja ett annat. 


Jag har en stryka som ja älskar, den kan lätt bli missuppfattad men så får de va, min styrka är min svaghet o har alltid varit! 

När auditionen är över för länge sen o ja står ensam kvar i kön, när sminket är borta o pulsen tillbaka i sin egna takt, där finner ja mej själv. Utan uppbyggda scener o strålkastare. Här är jag!

Ja måste erkänna att ja skrattar väldigt mycket i mina dagar, absolut mer än att ja inte ler. Ja gråter inte ofta o hatar nästan aldrig. Jag älskar så det gör ont 
o tror, ja tror på så mycket! 
Ja tror att jag en dag efter långt övande kommer vara med i lets dance men innan de måste ja bli känd så nästa år satsar ja på bonde söker fru, för de har ja alltid oxå vetat. Att en dag slutar ja upp på landet, kanske dock inte bland grisar o bajs utan kandke mitt egna lilla spa eller bageri. Där ja kan stå med mitt höckle i min egna värld o springa naken genom vatten spridaren. Men lika väl vet ja att jag en dag slutar upp i the hills åh åker ner cabbat hela dagarna o dricker cava lite här o där. 


Det är väl just de, ja är så otroligt rädd att glömma bort mina mål bland alla andras tankar om mitt liv, ja är så rädd att bli ett vi att ja vill inte ens minnas att jag just nämnde det. 

I mitt liv finns människorna som ska vara hos mej, det lixom är så nu. Mitt hjärta är fullt , ja har så mycket kärlek med mig att ja en dag bestämde att nu är det nog. Jag kan inte älska mer. 
Självklart fuskade jag en gång , ja ville så gärna.. Med det  fusket blev ja till en annan jag o här är ja idag..

Jag ger igen! 
Så här går de till. Ja träffar dej, jag ser något så fint men ja letar efter de dåliga. Så ja inte faller för det fina.
Dina ord betyder ingenting utan är som ett sandkorn i en öken..
O ja blir så stark, om du är starkare är ja steget före ändå.
Mitt hjärta säger alltid något annat men min kropp följer inte dom slagen.
Utan ja räddar mig, om o om igen.
Ja blir aldrig svag för det är då du når mej, de är då ja skulle behöva dej hos mej. 

Så ja gör allt ja inte vill o hoppas på det bästa. Det är det dummaste ja gör i mitt liv just nu. Ja ger aldrig mej chansen att just få känna för ja är så fruktansvärd rädd för just det, att känna igen! 



Men om ja kunnat välja, 

Då hade ja älskat 8 dagar i veckan för 7 skulle aldrig räcka för mej! 






Kommentarer
Caj

Grattis på namnsdagen Malin!!!

2014-12-10 @ 14:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wonderwomen.blogg.se

Liten Tjej, Många sanningar! Söker kickar i livet o kan inte leva utan apelsiner o vanilj kvarg. Trivs bäst under vattnet i ett badkar 💋

RSS 2.0